CONNECTING PEOPLE & PLACES
Hildegard Assies, Founder – Urban Retail
Hildegard Assies, oprichtster van UrbanRetail, heeft veel kennis en ervaring opgedaan in de strategische en commerciële ontwikkeling van klantbeleving op luchthavens zowel in binnen als buitenland (o.a. 10 jaar Amsterdam Airport Schiphol, 2,5 jaar Delhi airport en Brasilia Airport). Deze kennis en ervaring past zij nu toe om belevingsvolle concepten te ontwikkelen in steden; o.a. winkelcentra, station, haven, luchthaven, kantoren en zorg. Gewoon, omdat wij geloven in plekken die mensen binden, boeien, bezielen en betrekken.
OVER URBAN RETAIL
Wij verbinden mensen met plekken
Wij verbinden; mensen met plekken en vice versa. Wij ontwikkelen strategieën die plekken positioneren en activeren en verhogen het klantbezoek, bestedingen en loyaliteit. Plekken in en nabij steden, winkelcentra, luchthavens, gebouwen en havens. Plekken waar veel mensen komen om te winkelen, werken of verblijven en waar de aantrekkingskracht verhoogd moet worden. Wij kijken naar deze plekken met andere ogen, vanuit de gebruiker, en verbinden de identiteit van de plek en haar omgeving met de behoeften, wensen en gedrag van de gebruikers. We kijken naar wat deze plek bijzonder maakt, vergroten dat uit en brengen kansen in kaart. Geen functieloze plekken maar plekken met een ziel. Plekken waar bezoekers graag komen, meer besteden en weer terugkomen!
Wij adviseren en inspireren met workshops, trendpresentaties door vaak letterlijk en figuurlijk op reis te gaan om te ontdekken wat nodig is om de plek aantrekkelijk(er)k te maken. Een integrale aanpak waarbij we niet alleen naar de plek zelf kijken maar ook naar de omgeving en uiteraard staat de gebruiker of bezoeker centraal.
Wij leveren nieuwe inzichten en doen onderzoek, delen onze ideeën en relevante voorbeelden. Samen ontwikkelen wij een nieuw concept voor de plek. Wij begeleiden deze processen, brengen verandering op gang en ontwikkelen en implementeren klantgerichte concepten. Gewoon, omdat wij geloven in plekken met een verhaal en vinden dat wonen, werken en winkelen in steden, maar ook daarbuiten, vaak aangenamer en vooral klantgerichter kan.
